مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: سومین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید ناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه های همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی گفت: سومین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) ۱۳ و ۱۴ آذرماه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (ص) برگزار می شود.

وی افزود: ائمه معصومین (علیهم السلام) با ابتکار فرهنگ گفتگو و مناظره راه حل بسیار مناسبی را پیش روی امت خود گذاشته اند و باید در جهت نشر این فرهنگ همت ویژه ای داشته باشیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه جهان امروز نیازمند فرهنگ گفتگو مناظره است، تصریح کرد: فرهنگ مناظره می تواند در مقابل ایجاد جریان های انحرافی و تکفیری مقابله کند و حتی در نطفه خفه کند.

اسحاقی با یادآوری این مطلب که سومین همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی از سری برنامه های پانزدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (علیه السلام) 13 و 14 آذرماه همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) برگزار می شود، اظهار داشت: برگزاری کارگاه علمی و آموزشی با حضور منتخبان از برنامه های جنبی این همایش خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه برای شرکت کنندگان برنامه های جنبی و همایش گواهی پایان دوره همایش رضوی صادر خواهد شد، ادامه داد: استفاده از ظرفیت علمی استان برای برگزاری این همایش از دیگر برنامه ریزی های ابتکاری این دوره خواهد بود.

انتهای پیام/ح

برگزاری همایش بین المللی گفتگو و مناظره رضوی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.