تیم‌های پدافند رعد خوزستان، پتروشیمی بندرامام و پالایش نفت آبادان در بازی نخست نیم‌فصل دوم لیگ برتر بسکتبال کشور به میدان رقابت با حریفان می روند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نیم‌فصل دوم لیگ برتر بسکتبال ایران از فردا ، دوشنبه 13 آذرماه آغاز می‌شود و 3 تیم خوزستان حاضر در لیگ برتر کشور به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

پتروشیمی قهرمان فصل گذشته، لیگ امسال را هم بسیار خوب شروع کرد و با پیروزی در تمامی دیدارهای خود، عنوان قهرمانی نیم‌فصل را به دست آورد و نشان داد امسال هم تنها به دنبال کسب قهرمانی است و به کم تر از این عنوان هم قانع نیست. ماهشهری ‌ها فردا (دوشنبه) در اولین بازی خود در نیم‌فصل دوم، در دیداری خارج از خانه به مصاف یس‌آل گرگانی می‌روند که در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار دارد.

پالایش نفت آبادان نایب‌قهرمان فصل گذشته، در بازی‌های ابتدایی فصل جاری خیلی خوب ظاهر نشد ولی رفته‌رفته با هماهنگ شدن بازیکنان این تیم، نتایج بهتر شد و آبادانی‌ها در نهایت با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده‌بندی به کار خود در نیم‌فصل اول پایان دادند. نفتی‌ها در نیم‌فصل دوم، فردا پذیرای شهرداری گرگان بحران‌زده هستند. آن‌ها به دنبال پیروزی در این بازی و لغزش تبریزی‌ها تیم دوم جدول هستند تا بتوانند خود را به مکان دوم جدول رده‌بندی برسانند.

پدافند رعد خوزستان نیز سومین نماینده خوزستان در لیگ برتر است که اولین حضور خود در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند؛ نماینده اهواز در نیم‌فصل اول با مشکلات بسیاری از جمله مشکل مالی دست و پنجه نرم کرد و مشکل آن‌ها در حدی بود که به سختی هزینه سفرهای خارج از خانه تهیه می‌شد و حتی در برهه‌ای تصمیم به کناره‌گیری از لیگ را داشتند. این تیم در نیم فصل اول تنها به یک پیروزی رسید و با قرار گرفتن در رده هشتم جدول 9 تیمه به کار خود در دور رفت پایان داد.

پدافند رعد خوزستان با آغاز نیم‌فصل دوم و با قول‌هایی که برای حل مشکل مالی به آن‌ها داده شده است، با انگیزه بیش تر خود را برای حضور در مسابقات آماده کرده‌اند و فردا در اهواز به مصاف تیم دانشگاه آزاد می روند.

انتهای پیام/گ

حضور نمایندگان خوزستان در نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.