فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: ولایت مداری از خصوصیات یگان ویژه ناجا است.

ولایت مداری از خصوصیات یگان ویژه ناجا است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار نورعلی یاری امروز در بازدید از یگان ویژه استان از زحمات کارکنان در بخش های مختلف اطلاعاتی، انتظامی، عملیاتی و پشتیبانی به دلیل تلاش های گسترده در جهت ایجاد ارتقای امنیت و افزایش آرامش برای مردم استان و زائران حسینی (ع)دراربعین قدردانی کرد.

وی با اشاره به تنوع و گستردگی مأموریت های پلیس در طول سال، بیان کرد: لباس پلیس یک لباس مقدس است و همه باید قدر این لباس و خدمت به مردم را بدانند چرا که خدمت به هم وطنان یک توفیق الهی است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با اشاره به تأثیر رفتار مودبانه پلیس با مردم در ارتقای امنیت اجتماعی و ایجاد امنیت پایدار در جامعه، اظهار کرد: اجرای مطلوب ماموریتها نیازمند آموزش مناسب و متناسب به کارکنان است که مدیران و فرماندهان باید بر این امر توجه جدی داشته باشند که این خود نیز باعث صیانت از کارکنان در اجرای صحیح ماموریت ها می شود.

سردار یاری با بیان اینکه کارکنان یگان ویژه با شایستگی، اقتدار کامل و تعهد امنیت آفرین بوده و آرامش و آسایش را به مردم هدیه داده اند، ادامه داد: عشق به آرمان های انقلاب اسلامی و صیانت از دستاوردهای ارزشمند آن، گسترش شعائر اسلامی و افزایش احساس امنیت و آرامش فردی و اجتماعی از مهمترین توفیقات یگان ویژه ناجا است.

انتهای پیام/ د

ولایت مداری از خصوصیات یگان ویژه ناجا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.