دومین جشنواره مسیر سبز با معرفی ۱۰ برگزیده نهایی در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام به پایان رسید.

معرفی۱۰ برگزیده جشنواره ملی مسیر سبز در ایلام

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ ۶۵۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ملی مسیر سبز در ۲ بخش عکس و رسانه ارسال ‌شده که در نهایت از ۱۰ برگزیده این جشنواره در این آیین تجلیل شد.

این جشنواره پارسال تنها در بخش عکس و به ‌صورت منطقه‌ای برگزار شد، ولی در سال جاری با اضافه شدن ۲ بخش رسانه و ویژه و گستردگی در سطح ملی توسعه‌یافت.

این جشنواره در سه بخش عکس، رسانه‌های مکتوب و بخش ویژه برگزار شد و بخش عکس جشنواره شامل ثبت تصاویر از حضور جامعه هدف بهزیستی در راهپیمایی اربعین حسینی و روند خدمات‌رسانی این اداره کل به عموم زائران در مرز مهران تعلق دارد.

در بخش عکس جشنواره ملی مسیر سبز با تقدیر از فریده زینی وند از شهرستان دره شهر و مصطفی پور تیمور از ایلام جوایز اول تا سوم به ترتیب به فرزاد علیزاده از ایلام، شهناز پروانه از استان کرمانشاه و پوریا عبداللهی از تهران تعلق گرفت.

در بخش رسانه نیز با تقدیر از دلنوشته دانیال احمد نژاد از ایلام، جایزه بخش یادداشت شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به صورت مشترک به مجتبی قیطاسی و حمید حیدر پناه از ایلام اهدا شد.

در بخش مصاحبه نیز لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی به آزاده خرم از ایلام و در بخش گزارش نیز هدیه نقدی، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به حمزه عبداللهی پور به عنوان برگزیده این بخش تعلق گرفت.

انتهای پیام/ د

معرفی برگزیدگان جشنواره ملی مسیر سبز در ایلام

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.