رئیس پلیس مواد مخدر استان از جمع آوری ۵ هزار و ۸۸۵ کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و ۳۵۴ خرده فروش موادمخدر از ابتدای سال جاری تاکنون در اجرای طرح‌های انتظامی در سطح استان خبر داد.

پاکسازی نقاط آلوده و جمع آوری بیش از ۷ هزار معتاد متجاهر و خرده فروش موادمخدر در سیستان و بلوچستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ محمدرضا نصیری رئیس پلیس مواد مخدر استان گفت: در راستای ارتقاء احساس امنیت بین شهروندان و برخورد قاطع و قانونی با اخلال گران نظم و امنیت، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از ابتدای سال جاری در سطح استان با جمع آوری ۵ هزار و ۸۸۵ کارتن خواب و معتاد متجاهر و هزار و ۳۵۴ خرده فروش موادمخدر به اجرا درآمد.

نصیری افزود: این طرح‌ها با محوریت نیروی انتظامی و مشارکت و همکاری سایر نهاد‌های دولتی از جمله فرمانداری، هلال احمر، بهزیستی و قوه قضائیه در سطح استان اجرا و این معتادان پس از جمع آوری جهت مشاوره حضوری به کارشناسان معاونت اجتماعی معرفی و پس از آن جهت بهبودی کامل در اختیار مراکز ترک اعتیاد قرار می‌گیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه طرح جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک با حضور فعال کلانتری‌های سطح استان، نیرو‌های یگان امداد و پلیس مواد مخدر استان اجرا شد، تصریح کرد: اجرای این طرح‌ها در راستای پیشگیری از سرقت و پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان متجاهر و خطرناک می‌باشد که به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

رئیس پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در پایان سخنان خود با اشاره به هدف پلیس از اجرای این گونه طرح‌ها که همان تضمین امنیت شهروندان و داشتن شهری سالم، زیبا و امن است، خاطرنشان کرد: پلیس خدمتگزار و حامی مردم و در همه حال به فکر امنیت و آرامش شهروندان می‌باشد و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ع

جمع آوری معتادان متجاهر در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار