کارشناس غرب آسیا گفت: عمل خبیثانه آمریکا در قبال بیت المقدس و همراهی با رژیم صهیونیستی با خشم مسلمانان همراه خواهد بود.

عمل خبیثانه ترامپ در قبال بیت المقدس اتحاد جهان اسلام را در پی داردحسین شیخ الاسلام کارشناس غرب آسیا در گفت و گو با خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی با شگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به همراهی ترامپ با جنایات شوم  رژیم صهیونیستی در قبال قبله اول مسلمانان، اظهار کرد: نقض حریم مسلمانان در بیت المقدس جنایتی است که از مدتها پیش صهیونیست ها از طریق  گروهای فشار خود در مراکز تصمیم گیری آمریکا در صدد عملیاتی کردن آن بودند.

کارشناس غرب آسیا بیان کرد: انتقال مراکز سیاسی از تل آویو به بیت المقدس یک عمل خبیثانه است که با هدف  تثبیت  مواضع رژیم صهیونیستی در طول  ده، پانزده سال دنبال شده است.

وی با اشاره به اینکه  تمامی روسای جمهور آمریکا در جنایات رژیم صهیونیستی همدست بوده‌اند، تصریح کرد:اینکه ترامپ چنین جراتی را پیدا کرده تا این کار خبیثانه و شرم آور را انجام دهد، جای بحث دارد.

وی با تاکید بر اینکه   رفتارهای خبیثانه  آل سعود و سایر حکام منطقه در مورد رژیم صهیونیستی تا حدودی  جهان اسلام  را  تضعیف کرده بود، افزود:شکست داعش  موجب  تضعیف صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها شده و زمینه انسجام  ملتهای اسلامی  را تا حدودی مهیا کرده است.

کارشناس غرب آسیا یادآور شد: با شکست داعش مسئله فلسطین و بیت المقدس  به  موضوع اول جهان اسلام تبدیل شده است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این اتفاق شوم رخ دهد یک انزجار اسلامی نسبت به آمریکا ایجاد می شود، در نتیجه اوضاع برای رژیم اشغالگر سخت‌تر می‌شود و از سوی دیگر  برخی کشورهای منطقه که به طور پنهانی با این رژیم منحوس ارتباط داشتند دیگر در صدد علنی کردن آن به راحتی گام بر نمی‌دارند، چراکه   این  عمل آمریکا  جوشش و خروش مسلمانان را به همراه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار