فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سردار شهید «قهاری‌سعید» در همه مسئولیت ها، خدمات خوبی ارائه داده است.

سردار شهید «قهاری‌سعید» در تمام مسئولیت‌ها خدمات خوبی ارائه کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حسن مرادی فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد بیان داشت: انتخاب سردار شهید «قهاری سعید» به عنوان شهید شاخص استان، از خوش سلیقگی مسئولان استان است.

وی افزود: قرار بود یادواره شهید «قهاری سعید» در هفته بسیج برگزار شود که به علت وقوع زلزله در استان کرمانشاه و حضور مسئولان سپاه در این استان، این برنامه در هفته جاری برگزار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد گفت: سخنران این مراسم سردار نوراللهی، از همرزمان شهید و معاون دانشگاه امام حسین(ع) خواهد بود.

وی تاکید کرد: سردار شهید «قهاری‌سعید» از نخستین روزهای شروع به کار خود در سپاه تا لحظه شهادت، ۱۵ مسئولیت مهم و حیاتی داشته و در همه مسئولیت ها، خدمات خوبی ارائه داده است.

مرادی تصریح کرد: شخصیت سردار «قهاری‌سعید» به گونه ای است که از ایشان می توان به عنوان شهید شاخص کشوری یاد کرد.

وی افزود: کنگره بزرگی با نام این شهید بزرگوار، اسفند ماه در همدان برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد عنوان کرد: همه ساله و همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار، مراسم بزرگداشت و یادواره در زادگاه ایشان، روستای چنارعلیا برگزار می شود.

وی اظهار داشت: از همه مسئولان استانی و شهرستانی دعوت می شود تا سه شنبه رأس ساعت ۹:۳۰ در یادواره شهید بزرگوار در مسجد جامع شرکت کنند.

انتهای پیام/خ

خدمات مثمر ثمر شهید قهاری سعید در زمان جنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.