رئیس اداره ورزش و جوانان رزن از پرداخت يك‌هزار و 170 فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان در شهرستان رزن خبر داد.

يك‌هزار و 170 فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛مهدی کرمانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن با بیان اینکه از ابتدای سال بیش از یک‌هزار و 170 فقره تسهیلات ازدواج به زوج‌های جوان شهرستان رزن پرداخت شده است اظهار کرد: طبق مصوبه دولت برای هر زوج 10 میلیون تومان تسهیلات ازدواج پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: این تعداد فقره تسهیلات ازدواج با اعتباری بالغ بر 106 میلیارد و 520 میلیون تومان به زوج های جوان پرداخت شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رزن گفت: از این میزان تسهیلات پرداخت شده 587 فقره مربوط به بخش مرکزی رزن، 273 فقره مربوط به بخش قروه درجزین و 310 فقره مربوط به بخش سردرود است.

کرمانی گفت: بانک ملت در رزن با پرداخت بیش از 237 فقره، بانک تجارت قروه درجزین 144 فقره و بانک کشاورزی دمق 170 فقره بیشترین تسهیلات ازدواج را به زوج‌های جوان را پرداخت کرده اند که از مدیران این بانک ها تجلیل شد.

وی ادامه داد:بیش از یک‌هزار و 418 نفر برای دریافت تسهیلات ازدواج در بانک‌ها ثبت نام کرده بودند که از این تعداد یک‌هزار و 170 مورد موفق به دریافت تسهیلات شدند و مابقی نیز به علت مشکلاتی همچون ضمانت و تکمیل نبودن مدارک هنوز موفق به دریافت تسهیلات نشده‌اند.

انتهای پیام/ب

پرداخت تسهیلات به زوج های جوان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.