4 دیدار مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه نسبت به سایر بازی ها از حساسیت بیشتری برخوردار است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت یورو اسپورت فرانسه با اشاره به نحوه قرار گرفتن 32 تیم حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، 4 بازی هیجان انگیز مرحله گروهی این رقابت ها را معرفی کرد. براساس این گزارش مصاف حساس حریفان ایران در گروه B یعنی دو تیم اسپانیا و پرتغال که سومین بازی جام نیز هست یکی از دیدارهای جذاب و تماشایی مرحله گروهی به شمار می رود. این بازی روز 25 خرداد 97 در ورزشگاه فیشت برگزار می شود.

در گروه G نیز دیدار تیم های انگلیس و بلژیک به دلیل ستاره های پرشماری که دو تیم دارند از حساسیت بالایی برخوردار است، 2 تیم در روز 7 تیر 97 و در ورزشگاه کالینینگراد آره نا مقابل یکدیگر صف آرایی می کنند.

سومین بازی حساس جام جهانی روسیه در گروه D برگزار می شود، جایی که تیم های ملی آرژانتین و کرواسی روز 31 خرداد 97 در ورزشگاه نیژنی نووگورود به مصاف یکدیگر می روند.

و سرانجام 2 تیم آلمان و سوئد چهارمین دیدار جذاب مرحله گروهی را برگزار می کنند، آلمان مدافع عنوان قهرمانی است و سوئد نیز در مرحله پلی آف دست به کار بزرگی زد و توانست با برتری مقابل تیم ملی ایتالیا راهی جام جهانی شود.  این بازی روز 2  تیر در ورزشگاه فیشت برگزار می شود.

 تماشای این 4 بازی هیجان انگیز مرحله گروهی جام جهانی را از دست ندهید+عکس

انتهای پیام/

بازی های جذاب جام جهانی روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۷:۱۶ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
ایران و پرتغال و اسپانیا هم جذابه
آخرین اخبار