سالروز میلاد با سعادت امام زاده عبدالله بن موسی بن جعفر بافق با حضور اقشار مختلف مردم در بقعه متبرکه این آستان برگزار شد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علیرضا بهره ور سخنران جشن میلاد امام زاده عبدالله در این آیین به تشریح تاثیر زیارت امام زادگان بر روح و روان انسان ها پرداخت و گفت: امام زادگان باعث می شود درد و رنج مردم کاهش یابد.

 بهره ور افزود:هدف امام زادگان درس کربلاییان است و امام زادگان احساس دارند چون حاجت شما را می شنوند و درد شمارا می بینند.

وی همچنین ضمن تبریک سالروز میلاد امام زاده عبدالله (ع) تصریح کرد:تمامی امامان،عالمان دینی،انبیا و انسان ها از دو مقوله تولد و شهادت یا وفات برخوردار هستند.

سخنران جشن میلاد امام زاده عبدالله(ع) بیان کرد: انسان دارای زندگی است و فهم دارد که امام زادگان نعمتی به نام فهم را به آنها ارائه می دهند و کمک می کنند که خودرا در دنیا و آخرت بشناسند.

گفتنی است:این آیین معنوی به مدت دوشب با حضور قاری بین المللی قران کریم و همراه با قرعه کشی در بقعه متبرک این آستان برگزار شد که گلباران ضریح مطهر از دیگر برنامه های این آیین بود.

۱۲ربیع الاول،سالروز میلاد با سعادت امام زاده عبدالله بن موسی بن جعفر است.

انتهای پیام/ ی

جشن سالروز میلاد با سعادت امام زاده عبدالله بن موسی بن جعفر در بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار