اردکانیان گفت: اعتبار در نظر گرفته شده برای برق رسانی به روستا‌های سراوان حدود ۱۱ میلیارد تومان است.

برق‌رسانی به ۴۱ روستای سراوان با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان/ افتتاح برق‌رسانی به ۱۵۵ روستابه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا اردکانیان وزیر نیرو صبح امروز (شنبه) در سفر به استان سیستان بلوچستان که به عنوان نماینده هیأت دولت و رییس‌جمهوری در شورای اداری شهرستان سراوان حاضر شده بود، اظهار کرد: امروز طرح‌هایی در زمینه صنعت آب و برق به مناسبت سفر استانی رییس جمهوری به این استان به طور همزمان افتتاح خواهد شد که از جمله آنها می‌توان به برق رسانی به ۱۵۵ روستا اشاره کرد که ۴۱ روستای آن مربوط به منطقه سراوان است.

وی افزود: اعتبار در نظر گرفته شده برای برق‌رسانی به روستا‌های این منطقه حدود ۱۱ میلیارد تومان و اعتبار کل طرح برای برق‌رسانی به ۱۵۵ روستا حدود ۳۹ میلیارد تومان خواهد بود.

اردکانیان تصریح کرد: تعداد روستا‌های بدون برق فعلی این منطقه حدود ۱۳ روستا است که امیدواریم؛ بتوانیم در فرصت مناسبی همه روستا‌های بدون برق این منطقه را از این نعمت برخوردار کنیم.

وزیر نیرو گفت: در موضوع آب‌های مرزی نیز امیدواریم بتوانیم برنامه‌های بلندمدتی را طراحی کنیم تا بتوانیم بخشی از نیازمندی‌های این استان را در زمینه تأمین آب برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ما وظیفه داریم مرزداران سلحشور و پایبند و دلسوز را حمایت کنیم تا آنها نیز بتوانند با فراغ بال بیشتری به مأموریت خود رسیدگی کنند.

اردکانیاندر پایان با اشاره قرار گرفتن سیستان در منطقه خشک گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های بالقوه وسیعی در این منطقه وجود دارد که باید به میزان قابل توجهی به فعلیت برسد که یکی از مهم‌ترین این ظرفیت‌ها، مسأله نیروی انسانی و توسعه آن است.

انتهای پیام/

تعداد روستا‌های بدون برق فعلی این منطقه حدود ۱۳ روستا است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار