یوسف خانی گفت: با توجه به شرایط موجود در بازار پیش بینی می شود که در روزهای آتی قیمت مرغ در بازار با روند کاهشی روبرو شود.

آخرین تحولات بازار مرغ و انواع مشتقات/ مرغ در آستانه 8 هزارتومانی شدنمهدی یوسف خانی رییس اتحادیه پرنده و ماهی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، از افزایش 100 تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 هزار ، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار ، توزیع درب واحدهای صنفی 7 هزار و 150 و خرده فروشی 7 هزار و 850 تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر 6 هزار و 850 و ران مرغ بدون کمر 7 هزار و 850 تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات آن افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف 13 هزار ، سینه بدون کتف 14 و فیله مرغ 17 هزار تومان است.

رییس اتحادیه پرنده و ماهی اتحاد مرغداران با یکدیگر مبنی بر کاهش عرضه مرغ به کشتارگاه ها را دلیل اصلی افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر اعلام کرد.

وی ادامه داد: علی رغم کاهش تقاضا، مرغداران در برخی روزها برای بازار گرمی و ترس از کاهش قیمت از عرضه مرغ به کشتارگاه ها امتناع می کنند.

یوسف خانی در خصوص قیمت مرغ در روزهای آتی گفت: با توجه به شرایط موجود در بازار پیش بینی می شود که در روزهای آتی قیمت مرغ در بازار با روند کاهشی روبرو شود.

انتهای پیام/

قیمت مرغ 7 هزار و 850 تومان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۱۶ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
مرغدار بدبخت میشه اگه ارزون بشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
چه خووووب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
مرغ ارزان میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۰ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
مرغ ارزان میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۲ ۱۱ آذر ۱۳۹۶
همه چيز گران شده
آخرین اخبار