استاد حوزه‌های علميه گفت:پلیس مظهر نظم در جامعه است و مردم باید از رفتار دقیق و منظم این نیروها الگو بگیرند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،آیت‌الله مستجابی در دیدار فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: من شخصاً به همه نیروهای زحمت‌کش پلیس ارادت خاصی دارم چون این عزیزان شبانه‌روز برای آسایش مردم کار می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز به حمدالله علما و مراجع از نیروی انتظامی رضایت دارند، افزود: کسانی که برای امنیت و آسایش مردم کار می‌کنند قابل احترام هستند و کسانی هم که دنبال نا امن کردن این کشور باشند بدانند که دیر یا زود جزایش را می‌بینند.

استاد حوزه‌های علمیه نظم و انضباط را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و اظهار داشت: پلیس مظهر نظم در جامعه است و مردم باید از رفتار دقیق و منظم این نیروها الگو بگیرند.

این عالم برجسته و از مبارزان انقلاب اسلامی، پلیس خوب را پلیسی عنوان کرد که در هر حادثه‌ای سریع خودش را به صحنه برساند.

استاد حوزه‌های علمیه حضور به موقع در صحنه توسط مأموران پلیس، اورژانس و آتش‌نشانی را بسیار حیاتی برشمرد و اظهار داشت: اگر یک لحظه این عزیزان در صحنه حادثه دیر برسند مردم با مشکلات زیادی مواجهه خواهند شد و به همین جهت می‌توانیم به اهمیت و جایگاه بالای این افراد پی ببریم.

سردار مهدی معصوم‌بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان هم در این دیدار با بیان اینکه افتخار می‌کنیم در خدمت مردم و علمای این استان هستم، گفت: فرماندهی انتظامی انتظامی استان اصفهان تمام تلاش خود را بکار می‌گیرد تا مردم این استان در کمال امنیت و آرامش به امرار معاش و زندگی خود بپردازند و دغدغه‌ای از نظر امنیت نداشته باشند.

وی حضور در کنار علما و بهره بردن از نظرات و دیدگاه‌های آنها را نعمتی برای پلیس این استان برشمرد و اظهار داشت: داشتن فضل و کمال، دانش بالا و برخورداری از روحیه مردم‌داری و جوانمردی از جمله خصلت‌های خوب علمای این استان است که حضور در کنار این عزیزان به ما دلگرمی و انگیزه می‌دهد تا کار و تلاش بیشتری انجام دهیم.

معصوم‌بیگی رضایت خداوند متعال، مقام معظم رهبری، علما، خانواده‌های شهدا و عموم مردم را بزرگترین پاداش برای نیروی انتظامی عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم با دعای علما و خانواده‌های معظم شهد بتوانیم در اجرای مأموریت‌های خود موفق شده و سربازانی مخلص برای ولایت و خدمتگزارانی بی‌منت برای مردم باشیم.

 

انتهای پیام/م

 

كساني كه براي امنيت و آسايش مردم كار مي كنند قابل احترامند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار