مدیر روابط عمومی دانشگاه شهید باهنر کرمان با بیان این مطلب که ساختمان‌های دانشگاه باهنر مقاوم هستند گفت: بینی یکی از دانشجویان در حین فرار آسیب دیده است.

آسیبی به ساختمان‌های دانشگاه باهنر وارد نشده است/ علت مصدوم شدن یکی از دانشجویانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان   حامد حسینخانی گفت: یکی از دانشجویان پسر در زمان زلزله برای آنکه با سرعت بیشتری خود را به بیرون از خوابگاه برساند، از بالکن طبقه هم‌کف که ارتفاع زیادی نداشته است، اقدام به پریدن کرده است و بینی وی آسیب جزیی دیده است.

وی  افزود:  در زلزله روز گذشته سه دانشجویان خوابگاه‌ها هنگام فرار ناشی از ترس دچار آسیب دیدگی جزیی شدند که به صورت سرپایی درمان شدند.

حسینخانی اظهار کرد: یکی از دانشجویان پسر در زمان زلزله برای آنکه با سرعت بیشتری خود را به بیرون از خوابگاه برساند، از بالکن طبقه هم‌کف که ارتفاع زیادی نداشته است، اقدام به پریدن کرده است و بینی وی آسیب جزیی دیده است.

وی به میزان استحکام ساختمان‌های آموزشی و خوابگاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه بر روند ساخت و ساز ساختمان‌های دانشگاه نظارت دقیق می‌شود، لذا ساختمان‌های همه واحدهای دانشگاه شهید باهنر کرمان کاملا مقاوم و مستحکم است.

انتهای پیام/ح

آسیب جزئی یکی از دانشجویان دانشگاه باهنردر حین زلزله

برچسب ها: آسیب ، زلزله ، کرمان ، دانشجو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار