ملی‌پوش کاراته اصفهان گفت: کاراته‌کاهایی که رنکینگ زیر 50 داشته باشند، می‌توانند در لیگ جهانی برای کسب سهمیه المپیک مبارزه کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هادی عرب  اظهار کرد: لیگ جهانی کاراته ژاپن، با شرکت 67 کشور برگزار شد که از ایران 5 نماینده در بخش آقایان و بانوان حضور داشتند که تیم ایران، در مجموع دوم شد.

وی با اشاره به مدال برنزی که در این مسابقات کسب کرد، افزود: بازی اول را با کشور چین تایپه داشتم که  8 برصفر پیروز شدم، در بازی دوم حریف اسپانیایی را با نتیجه 5 بر 2 بردم.

ملی‌پوش کاراته اصفهان تصریح کرد: در بازی سوم با کشور برزیل متاسفانه انگشتم شکست و با اصرار به پزشک مسابقات توانستم به بازی برگردم اما بازی از دستم خارج شد و نتیجه را پنج بر سه واگذار کردم.

وی تأکید کرد: در ادامه با حریفی از نروژ و روسیه مبارزه کردم و بازی اول را سه بر صفر و بازی دوم را دو به صفر به پیروزی رسیدم.

عرب با بیان اینکه این پیکارها در کشور ژاپن و در شهر اوکیناوا که  محل تولد کاراته است، برگزار شد، یادآور شد: من در این مسابقات با حمایت مسعود محکم‌کار و گروه فنی مهندسی محکم‌کار توانستم شرکت کنم و از این اسپانسر بابت حمایتش تشکر می‌کنم، ضمن اینکه از استاد ناظریان، مربی‌ام تقدیر می‌کنم.

این ورزشکار اصفهانی با بیان اینکه در رنکینگ 19 لیگ جهانی جای گرفته است، متذکر شد: ورزشکارانی که دارای رنکینگ زیر پنجاه باشند، می‌توانند در سال 2018 جهت کسب سهمیه المپیک در لیگ‌های جهانی خودشان را محک بزنند.

 

انتهای پیام/م

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.