محسن محسنی‌نسب در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حیدریان با قدرت جلوی ناعدالتی در سینما بایستد

کارگردان «یاس های وحشی» گفت: از آقای حیدریان که دارای آرمان و تخصص کافی در سینماست، توقع داریم با قدرت پیش برود و جلوی ناعدالتی در سینما را بگیرد.

محسن محسنی‌نسب تهیه کننده و کارگردان در خصوص قدرت نمایی برخی سینماگران و ممانعت های سلیقه ای، در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: چند عامل موجب این معضل شده اند؛ اول اینکه مدیران سینمایی ثبات ندارند و بیشتر به دنبال مطرح شدن، ژست گرفتن و خودنمایی هستند و در مدت زمان مدیریت کوتاهشان  از اصل کار غافل می شوند.

 وی افزود: برخی ها بر اساس آرمان و لیاقت، پستی مدیریتی به دست آورده اند و طبیعتا این دو عامل باعث می شود کارها و اهدافش را با قدرت و بدون دخالت کسی پیش ببرند. در نتیجه یک مسئول با داشتن صلاحیت حتی با تغییر سیاست گذاری های بالادستی، تعویض نخواهد شد.

 وی عنوان کرد: فردی مانند آقای ایوبی بدون آرمان و صلاحیت و با داشتن رانت و قدرت سیاسی سرکار می آید و با یک تغییر و تحول کوچک سیاسی تعویض می شود؛ در صورتی که شخصی مانند آقای حیدریان اینگونه نیست و چشم امید ما به آمدنشان بوده و هست.

 این کارگردان بیان کرد: آقای حیدریان از مدیران قوی، قدیمی و کاربلد سینما است. در سال 1359 دفتر تحکیم وحدت تصمیم گرفت دانشجوهای پیرو خط امام(ره) و متعهد را وارد سینما کند که افرادی مانند حیدریان، سجادپور، شمقدری و... جزو همین دانشجویان بودند.

 وی اظهار داشت: از آقای حیدریان که دارای آرمان و و تخصص کافی در سینماست، توقع داریم با قدرت پیش برود و جلوی ناعدالتی و ابراز قدرت ناعادلانه برخی ها را بگیرد. اگر فرد یا افرادی بخواهند برایش مشکل ایجاد کنند، ما پشت او هستیم.

محسنی نسب خاطر نشان کرد: حیدریان باید جلوی کسانی که به حوزه تولید و پخش وارد و باعث بوجود آمدن مشکلات شده اند و به دنبال منافع مالی و درست کردن مافیا هستند را بگیرد چون واقعا ناعدالتی بوجود آمده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار