دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: قرعه سختی در جام جهانی نصیب تیم ملی شد چرا که هر سه تیم قدرتمند هستند.

طباطبایی: گروه سختی در جام جهانی نصیب تیم ملی شدهادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره گروه تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه اظهار کرد: تیم ملی کشورمان در گروه سختی قرار گرفته است چرا که هر سه تیم اسپانیا، پرتغال و مراکش قدرتمند هستند. 

بازی آسانی در جام جهانی وجود ندارد 

او ادامه داد: تیم های اسپانیا، پرتغال و مراکش  قدرتمند هستند و از سطح کیفی بالایی برخوردارند. به هر حال تیم ملی بازی های سختی مقابل حریفان خود در جام جهانی روسیه دارد. البته همه تیم ها با آمادگی بالا در جام جهانی حضور می یابند و بازی آسانی در این رقابت ها وجود ندارد. 

تقویم بازی های دوستانه تیم های قدرتمند پر است 

طباطبایی بیان کرد: تیم ملی فوتبال کشورمان در فرصت باقی مانده تا جام جهانی باید با تیم های قدرتمند بازی دوستانه برگزار کند تا آماده این رقابت ها شود. البته اکنون تقویم بازی های دوستانه تیم های قدرتمند پر است و باید دید کی روش سرمربی تیم ملی چه راهکاری برای این موضوع در نظر می گیرد. 

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: اسپانیا و پرتغال روی کاغذ شانس صعود به مرحله بعد جام جهانی روسیه را دارند اما فوتبال قابل پیش بینی نیست و این امکان وجود دارد که تیم ملی ایران هم به مرحله بعد این رقابت ها صعود کند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار