سود 15 درصدی به سپرده‌‌گذاران موسسه آرمان پرداخت می شود

نماینده مردم اهواز از پرداخت سود 15 درصدی به سپرده‌‌ گذاران موسسه آرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، همایون یوسفی، نماینده مردم اهواز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای هفته پژوهش و فناوری با اشاره به مساله موسسه آرمان بیان کرد: قرار شد مبالغ این موسسه تا ۱۰۰ میلیون تومان و سود متعارف ۱۵ درصد که سود متعارف بانک مرکزی است، پرداخت شود.

وی افزود: از روز اول درحال پیگیری مشکلات موسسه آٰرمان بودیم و تا لحظه آخر پیگیری خواهیم کرد.

یوسفی اذعان داشت: با توجه به حجم منابعی که شناسایی شده و تصمیماتی که دولت برای کل موسسات غیرمجاز در جلسه سران قوا گرفته و کمیته‌ای که برای تعیین تکلیف این موسسات تشکیل دادند، قرار شد مبالغ این موسسه تا ۱۰۰ میلیون تومان و سود متعارف ۱۵ درصد که سود متعارف بانک مرکزی است پرداخت گردد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: این بر اساس منابعی است که از سهامداران شناسایی شده و درحال پیگیری هستیم که اگر منابع بیش تری شناسایی شوند طبق قراردادی که سپرده‌گذاران تا هر سقفی از سود دارند مابقی سود به سپرده‌‌گذاران پرداخت شود.

این مقام مسئول اظهار داشت: سپرده‌گذاران استحضار داشته باشند که سختی‌های زیادی کشیده شد و ما حسب وظیفه خود پیگیری کردیم تا این منابع را که بسیاری از آن‌ها قابل وصول نبودند، شناسایی شوند و در حال حاضر با این حجم منابع این مقدار پول قابل پرداخت است. امیدواریم با شناسایی بیش تر منابع و با تصمیماتی که در سطوح سران قوا و در سطح بانک مرکزی گرفته می‌شود، نسبت به تعیین تکلیف باقی سود تصمیم‌گیری شود.

همایون یوسفی گفت: ما تا لحظه آخر در کنار مردم خواهیم بود و به شدت از اهرم‌های قانونی خود در برابر بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و غیره استفاده می‌کنیم که حق مردم را بگیریم. اکنون یک قدم رو به جلو برداشته شده و امیدواریم با پیگیری‌های پیشتر قدم‌های بهتری برداشته شود.

وی تصریح کرد: ما روزانه درحال پیگیری هستیم، اما زمان حل کامل این مشکل قابل پیش‌بینی نیست و نیاز است اموال شناسایی شود که برای اینکار دستگاه‌های مختلف ورود کرده‌اند. با این اقدام نیز تا حدودی مشکل مردم حل شده است و باید توجه کنیم که این مشکل بسیار بزرگی بوده که در یک مرحله قابل حل نیست.

انتهای پیام/گ

پرداخت سود 15 درصدی به سپرده گذاران موسسه آرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.