مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت: بنیاد مسکن آذربایجان غربی مسئولیت احداث دو هزار و پانصد واحد مسکونی روستایی را در مناطق زلزله زده کرمانشاه تقبل میکند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، امیرعباس جعفری در جلسه مشترک شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خوی گفت : 300 میلیارد ریال کمک های غیر نقدی به میزان 1400 تن اقلام مختلف در این استان جمع آوری و به منطقه کرمانشاه ارسال شده است .

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان غربی گفت : بنیاد مسکن آذربایجان غربی مسئولیت احداث 2 هزار و 500 واحد مسکن روستایی را نیز در مناطق زلزله زده تقبل کرده است.

وی با تشکر از اقشار مختلف جامعه اعم از مردم و مسئولان در کمک رسانی به مردم زلزله زده کرمانشاه، نحوه کمک رسانی و امداد رسانی به این مناطق را نسبت به حوادث سال های قبلی بی نظیر و بی سابقه دانست.

جعفری در ادامه طرح بیمه مساکن روستائی با کمک دهیاری ها، برگزاری دوره های آموزشی امداد و نجات برای روستائیان، برگزاری دوره های آموزشی برای دهیاران و موضوع اسکان اضطراری را از جمله موارد مهم و اساسی آمادگی مناطق روستائی در مواقع بروز حوادث ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ع

کمک 300 میلیارد ریالی مردم آذربایجان غربی به زلزله زدگان کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.