شهردار اصفهان گفت: نازک کاری ایستگاه متروی میدان انقلاب بیش از ۵۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان  امروز شهردار اصفهان به همراه هیئت مدیره و مسئولان اجرایی مترو از ایستگاه مترو انقلاب بازدید کردند و سپس در جلسه ای روند پیشرفت اجرای پروژه را مورد بررسی قرار دادند.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان در حاشیه بازدید از این پروژه اظهارکرد: در جلسه هیئت مدیره قطار شهری که در ایستگاه مترو انقلاب برگزار شد مقرر گردید براساس جدول زمان بندی فعالیت های مترو به پیش برود، البته موانعی در مسیر اجرای این پروژه هست که تصمیم گرفتیم آنها را مرتفع کنیم.

وی عنوان کرد: در مورد ادامه خط مترو از میدان انقلاب اسلامی تا صفه نیز بحث و تبادل نظر شد، در این ارتباط پیش از این به مردم قول دادیم و مرتب بر آن تاکید کردیم بر این اساس در این جلسه قرار شد با تمام قوا و با بکارگیری تمامی امکانات، این ایستگاهها را تا ۲۹ اسفندماه سال جاری، به صفه برسانیم.

شهردار اصفهان اضافه کرد: پای قولی که به مردم داده ایم ایستاده ایم منتهی وفای به این عهد تعامل و همکاری تمام عوامل اجرایی را لازم دارد، در همین راستا پیمانکار طرف قرارداد ماست و باید احساس مسئولیت کند که البته این احساس مسئولیت را دارد.

نوروزی با اعلام اینکه سفت کاری ایستگاه متروی میدان انقلاب به پایان رسیده و نازک کاری آن نیز بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، خاطرنشان کرد: سیستم نظارتی شهرداری باید به وظیفه خود عمل کند، علاوه بر آن قرار بر این شده تا جدول زمانبندی جدیدی تعریف شود و بر اساس آن در هفته های باقی مانده کار را به پیش ببریم و فعالیت ها را گسترش دهیم تا درصدهای پیشرفت پروژه بیشتر شود.

 

انتهای پیام/م

 

بازدید شهردار اصفهان از از ایستگاه مترو انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.