فرماندار شهرستان ایرانشهر گفت: وحدت و همدلی پیروان مذاهب مختلف اسلامی، شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام و استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار است.

وحدت میان مسلمانان، شاه کلید مقابله با دشمنان اسلام استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، نبی بخش داودی فرماندار شهرستان ایرانشهر  با تبریک هفته وحدت اظهار داشت: ۱۲ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام (ص) به روایت اهل سنت و ۱۷ ربیع الاول نیز سالروز میلاد آن حضرت به روایت اهل تشیع است که با درایت و تدبیر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در میان برنامه ریزی‌های معاندان و مخالفان اسلام که برای ایجاد آتش اختلاف شیعه و سنی و شعله ور شدن آن از هیچ گونه اقدامی دریغ نکرده و نمی‌کنند از دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول را به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند.

داوودی  افزود: امیدواریم هفته وحدت راه را بر هم افزایی، همدلی و همسویی همه مسلمانان هموار و موجبات خشنودی و رضایت خداوند متعال و رسول برحقش، یگانه منجی عالم بشریت را فراهم کند.

وی گسترش وحدت اسلامی را از مهمترین عوامل پیشرفت و پیروزی‌های متعدد جهان اسلام برشمرد و بیان کرد: هفته وحدت میراث گرانب‌هایی از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

فرماندار ایرانشهر با تاکید بر لزوم افزایش اتحاد و همبستگی در عصر کنونی به عنوان یکی از مهمترین مسائل اساسی جهان اسلام گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز مساله وحدت را به عنوان یک نیاز قطعی و مایه سربلندی مسلمانان و بهترین سلاح ملت‌ها در مقابل استکبار جهانی می‌دانند.

داودی اظهار داشت: تمسک به سیره الهی رسول اکرم (ص) بیش از پیش در دنیای پر ستم امروز ضروری است.

وی ادامه داد: جامعه بزرگ اسلام جز با بهره عملی از راه و روش پیامبر بزرگ الهی (ص) به سعادت نخواهد رسید.

ایرانشهر در ۳۳۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار