سخنگوی دولت گفت: برنامه جامع کاهش فقر مطلق با دستور رئیس جمهور به صورت لایحه‌ای در بودجه سال 97 درج شده است.

تدوین برنامه جامع کاهش فقر مطلق در بودجه ۹۷ به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت صبح امروز در حاشیه مراسم جشن نفس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اهدای عضو یک فرهنگ با ارزشی در میان افراد محسوب می‌شود و ما باید در جامعه شرایطی را ایجاد کنیم تا مردم با میل و رغبت خودشان این کار پسندیده را انجام دهند که با اینکار بسیاری از انسان‌های نیازمند در ایران مشکلشان‌ برطرف می‌شود.

 وی بیان کرد: برنامه جامع کاهش فقر مطلق با دستور رئیس جمهور به صورت لایحه‌ای در بودجه سال 97 در راستای رفع اشتغال درج شده است.

 نوبخت در خصوص انجام کارهای فرهنگی اظهار کرد: هر ساله نزدیک به هفت هزار میلیارد تومان اعتبار به بخش کارهای فرهنگی اختصاص پیدا می‌کند و انتظار این است که همه نهادها که غالبا غیردولتی بوده در زمینه فرهنگی اقدامات خوبی را انجام دهند.

 وی یادآور شد: از دولت انتظار می‌رود که ترانسفر و حمل و نقل سریع اعضا اهد‌ائی را انجام دهد که خوشبختانه دولت نیز این کار را بر عده گرفته است و اهدای عضو یک کار نو دوستی بوده که باید در جامعه بیشتر از قبل ترویج پیدا کند.

انتهای پیام/

تسهیل فرآیند انتقال اعضای اهدایی توسط دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار