نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: زلزله صبح امروز تلفات جانی نداشته است، تنها تعدادی از منازل آسیب دیدند و برخی تخریب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدرضا پورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هم اکنون هلی کوپترهای هوا نیروز در منطقه مشغول سرکشی و بازدید برای بررسی آثار تخریب زلزله هستند.

وی افزود: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وخیم بودن حال مجروحان نرسیده است و مردم به دلیل احتمال پس لرزه در فضای باز به سر می‌برند.

پور ابراهیمی تصریح کرد: از ساعت 6:30 پایگاه‌های امدادی فعال هستند و ستاد مدیریت بحران با حضور استاندار، نمایندگان این استان و مدیران ارشد جلسه ای برگزار کردند.

وی یادآور شد: تا ظهر امروز و بعد از به پایان رسیدن ارزیابی، آمار نهایی را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

موسوی، معاون استاندار کرمان نیز در گفتگویی تلفنی گفت:  از 50 روستای این منطقه، 8 روستا درگیر  زلزله بودند که نیروهای امدادی در حال برسی خسارت های این منطقه هستند.

رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان هم از درمان سرپایی2 تا 3 مصدوم در مناطق زلزله زده ی این استان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه اقلام امدادی برای مناطق زلزله زده ارسال شده، افزود: هم اکنون اوضاع در منطقه کاملاً عادی است و با نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ستاد بحران درحال بررسی خسارت هستیم.

انتهای پیام/ب

آخرین وضعیت در مناطق زلزله زده هجدک کرمان و روستاهای اطرافش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.