رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد گفت: زمین موقوفه پنج میلیارد تومانی مهاباد که نیت آن کمک به هزینه‌های جاری مسجد سیدبایزدیدی بود، تعیین تکلیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سیدحسین مقتدر رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد اظهار کرد: اداره آموزش و پرورش این شهرستان مبلغ ۱۵ میلیون تومان به اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد بدهی داشته که در زمینه مطالبات مالی بحث شد.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد دارای یک زمین وقفی به مساحت دو هزار و ۸۲۸ متر مربع و به ارزش پنج میلیارد تومان داشته که در طرح تفصیلی شهر مهاباد به عنوان کاربری آموزشی اعلام شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهاباد با اشاره به نیت واقف افزود: نیت واقف نیز تامین هزینه‌های مسجد سیدبایزید از محل درآمد‌های این زمین بوده است.

وی با اشاره به اینکه در این نشست بر همکاری اداره آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهاباد در زمینه‌های فرهنگی تاکید شد بیان کرد: در این رابطه نیز این دو اداره در زمینه برگزاری مسابقات و کلاس‌های قرآنی و در طرح تربیت حافظان قرآن با یکدیگر همکاری خواهند داشت.

انتهای پیام/ن.م

تعین و تکلیف موقوفه ۵ میلیارد تومانی در مهاباد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.