فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: سپاه بروجرد ساخت ۲۰ خانه دائم برای زلزله زدگان بی بضاعت کرمانشاه را بر عهده گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ سرهنگ مجید سوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: پس از زلزله غرب کشور کمک رسانی به مردم زلزله زده توسط ناحیه مقاومت بسیج بروجرد و دیگر نهاد‌ها آغاز شد و کمک‌ها در قالب مواد غذایی، بهداشتی و پتو و چادر برای زلزله زدگان جمع آوری و در قالب چند کاروان ارسال شد.

وی با اشاره اسکان موقت زلزله زدگان افزود: از شهرستان بروجرد ۲۰ کانکس برای اسکان موقت زلزله زدگان تهیه شده که تعداد ۱۰ کانکس امروز و ۱۰ کانکس طی هفته آینده برای اسکان موقت زلزله زدگان ارسال خواهد شد.

به گفته وی سپاه بروجرد در نظر دارد تا ۲۰ خانه دائم را برای افراد زلزله زده بی بضاعت زلزله زده کرمانشاه که منازل آن‌ها تخریب شده را احداث کند.

سوری اظهار داشت: در همین راستا از طرف بهزیستی و سپاه کمک‌های بلاعوضی برای ساخت خانه‌های این افراد پرداخت می‌شود و مابقی هزینه برای احداث خانه‌ها از طریق جمع آوری کمک‌های مردمی باید انجام شود که نیاز است شهروندان کمک‌های نقدی خود را به بسیج سازندگی بروجرد تحویل دهند تا هر چه سریعتر این خانه‌ها احداث شود.

انتهای پیام/م

سپاه بروجرد ساخت ۲۰ خانه برای زلزله زدگان کرمانشاه را بر عهده گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.