۱۸ دستگاه کانکس توسط سپاه فجر استان فارس به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه ارسال شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در مرحله نخست ۱۸ دستگاه کانکس توسط سپاه فجر به مناطق زلزله‌زده ارسال شد، گفت: براساس برنامه‌ریزی‌ها و با استفاده از کمک‌های مردمی استان فارس تاکنون تهیه و ساخت بیش از ۱۰۰ دستگاه کانکس برای اسکان زلزله‌زدگان در روستا‌های غرب کشور پیش‌بینی شده که توسط امکانات ترابری سپاه فجر به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه مردم یاری و سازندگی سپاه فجر استان فارس در روستا‌های زلزله‌زده غرب کشور، افزود: ۷ روستای آسیب‌دیده از زلزله اخیر کرمانشاه با مدیریت سپاه فجر و با بهره‌گیری از کمک‌های مردمی استان فارس بازسازی می‌شوند.

غیاثی با بیان اینکه در مرحله نخست، ۱۸ دستگاه کانکس توسط سپاه فجر به مناطق زلزله‌زده ارسال شد، ادامه داد: قرارگاه مردم‌یاری و سازندگی سپاه فجر در روستا‌های غرب کشور فرآیندآماده‌سازی زیرساخت‌ها، توزیع و نصب کانکس‌ها را در روستا‌های زلزله‌زده پیگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پیگیری امور پزشکی و ارائه خدمات مشاوره‌ای به خانواده‌های آسیب‌دیده از زلزله یکی از مسائل مهم پس از بروز زلزله است، اظهار داشت: تیم پنج نفره پزشکی استان فارس با هدف ارائه خدمات بهداشتی، پزشکی و مشاوره‌ای به روستا‌های تحت مدیریت سپاه فجر در غرب کشور اعزام شده است.

فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: قرارگاه مردم‌یاری و سازندگی سپاه فجر استان فارس کلاس‌های آموزشی و فرهنگی را در دو نوبت به صورت روزانه برای کودکان روستا‌های آسیب‌دیده از زلزله برگزار کرده و روزانه یک هزار و پانصد تا دو هزار پُرس غذای گرم در روستا‌های زلزله‌زده توزیع می‌کند.
انتهای پیام/ر

ارسال ۱۸ دستگاه کانکس به مناطق زلزله زده کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.