معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به قزوین با حجت الاسلام و المسلمین عابدینی نماینده، ولی فقیه در استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ معاون وزیر ورزش و جوانان در این دیدار گفت: در حوزه بانوان هنوز نتوانستیم فقر حرکتی که وجود دارد را به صفر برسانیم، به صفر رسیدن این حوزه نیازمند تاکیدات شما در تریبون‌های مختلف است.

محمدیان افزود: مبلغان دینی باید مباحث تبلیغی خود را به حوزه ترویج ورزش بانوان اختصاص دهند؛ زیرا بسیاری از دختران و زنان ما در وضعیت استاندارد جسم و روان قرار ندارند، بنابراین ما نیازمند تغییر سبک زندگی خانواده‌های ایرانی هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان هم در این دیدار گفت: گاهی براساس منفعت‌طلبی و سلایق آدم‌ها ممکن است توزیع عادلانه در حوزه بانوان رعایت نشود؛ در صورتی‌که رهبر معظم انقلاب همیشه این دغدغه را دارند که توزیع عادلانه برای همه افراد درنظر گرفته شود.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی افزود: ما باید علاوه بر توصیه بانوان به جدی گرفتن حوزه ورزش و همچنین تاکید به مسئولان برای درن ظر گرفتن سهم بانوان در استان، در حوزه اقدام و عمل هم وارد شویم.

انتهای پیام/

 

دیدار و گفتگو ی معاون وزیر ورزش و جوانان  با امام جمعه قزوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار