وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: همیشه در طول تاریخ همت های بلند چاره ساز و ماندگار بوده اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،منصور غلامی در اولین همایش تجلیل از خیرین دانشگاه اصفهان گفت: خدا را شاکریم در کشور و بین مردمی زندگی می کنیم که ایمان و اعتقاد قلبی شفاف ، عمیق و روشنی دارند و از این قسم کار های خیر ما در جای جای کشورمان دیده ایم .

وی ادامه داد: دانشگاه های ما مراکز زندگی اساتید و دانشجویان هستند ؛ چنان که وجود خوابگاه ها وجود مراکزی که تا پاسی از شب فعال هستند حیات را در دانشگاه های ما مستمر می کند و این کار ها به این مجموعه انرژی و روحیه می دهد .

غلامی تصریح کرد: من در سال 58 دانشجوی این دانشگاه بودم و آن موقع اگر کسی به من می گفت یک روزی با مسئولیت های مختلف باید بیایم در این دانشگاه شاید برایم غیر قابل باور بود و همه ما آماده باشید چون به سرعت بار مسئولیت ها به دوشتان گذاشته خواهد شد پس خود تان را آماده تر کنید .

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در پایان خاطر نشان کرد : در حوزه آموزش عالی از رویکرد اعمال خیر در ساخت دانشگاه‌ها خرسند هستیم؛ همت‌های عالی خیران در امور آموزشی کمک می‌کند تا مشکلات دانشجویان کاسته شود.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه‌ها نه تنها محل کار و تحصیل اساتید و دانشجویان بلکه محل زندگی آنان است؛ اعمال خیر به زندگی مجموعه علمی کشور انرژی و روحیه خواهد داد.

وی تصریح کرد: باید قدر دانشجویان را دانست چراکه در آینده باید مسؤولیت‌ها را به دست جوانان دهیم و آنان نیز باید آماده باشند چراکه به سرعت بار مسؤولیت‌ها به آنان سپرده خواهد شد.

انتهای پیام/م

سفر وزیر علوم ،تحقیقات و فناوری به اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار