مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: نخستین بالگرد اورژانس هوایی این دانشکده امروز در این شهرستان مستقر شد.

استقرار بالگرد اورژانس هوایی در ایرانشهرمحمود رضا ناصح مدیر مرکز فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهردر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: بالگرد اورژانس هوایی پس از پیگیری‌های یک ساله دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر و نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی به این دانشکده تحویل داده شد.

وی افزود: بالگرد اورژانس هوایی از فرودگاه پیام به سمت ایرانشهر حرکت و در شهر‌های اصفهان، یزد، کرمان و بم برای سوختگیری توقف داشته است.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر گفت: کادر اورژانس هوایی این شهرستان متشکل از چهار نفر کارشناس فوریت‌های پزشکی و سه نفر تیم پروازی است.

ناصح اظهار داشت: جا به جایی مادران باردار، مصدومان حوادث ترافیکی و انتقال بیماران دارای وضعیت وخیم در شهر‌های زیر پوشش دانشکده علوم پزشکی ایرانشهر از جمله وظایف این بالگرد اورژانس هوایی است.

سیستان و بلوچستان با افزون بر ۲ میلیون و ۷۷۵ هزار نفر جمعیت و ۱۹ شهرستان و ۱۸۷ هزار و ۵۰۲ کیلومتر مربع وسعت پهناورترین استان کشور شناخته می‌شود.

ایرانشهر در ۳۳۵ کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

انتهای پیام/ع

اختصاص  بالگرد اورژانس هوایی به ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار