رئیس پلیس راه استان سمنان از فوت دو نفر بر اثر واژگونی وانت پیکان در محور عباس آباد - میامی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه واژگونی خودرو پیکان وانت در محور عباس آباد-میامی مرگ دو سرنشین و مصدومیت کودک چهار ساله را رقم زد گفت: این حادثه ظهر پنج شنبه در ۱۰ کیلومتری روستای عباس آباد به وقوع پیوست که هم اکنون مصدوم حادثه در شاهرود تحت مداوای پزشکان است.


واژگونی خودرو ۶۰ درصد حوادث رانندگی


وی با بیان اینکه واژگونی خودرو ۶۰ درصد حوادث رانندگی را به خود اختصاص می دهد، افزود: با توجه به اینکه بیشترین عامل حوادث رانندگی را نداشتن تمرکز و عدم دقت کافی به جلو شامل می شود، لذا از رانندگان تقاضا داریم به محض احساس عدم هوشیاری از ادامه مسیر خودداری کنند.


رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد: با توجه به یکنواختی محورهای استان سمنان از رانندگان تقاضا داریم بعد از یک ساعت رانندگی به طور کامل از خودرو پیاده شده و استراحت یک ربع را در برنامه خود قرار دهند.


خسروجردی بیان داشت: نیروهای هلال احمر و پلیس راه در طول محورهای استان سمنان فعال هستند بنابراین رانندگان می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل به این دو نهاد مراجعه کنند تا در اسرع وقت به آن رسیدگی شود.


انتهای پیام / ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.