حسینی تودشکی گفت: به تازگی پروژه‌های همکاری دانشگاه امیرکبیر با کشورهای اروپایی تصویب شد و به زودی این همکاری‌ها آغاز می‌شود.

آغاز همکاری دانشگاه امیرکبیر با دانشکده‌های اروپابه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسینی تودشکی معاونت پژوهشی دانشگاه امیرکبیر در بیست و چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین‌المللی مهندسی زیست پزشکی که امروز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شده بود از اجرا نشدن صحیح نظام سلامت در کشور انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه مهندسی پزشکی ماهیت بین رشته‌ای و گستردگی فعالیت بسیار زیادی دارد به همین دلیل همه‌ گرایش‌های مربوطه به آن در دانشگاه امیرکبیر در قالب یک دانشکده به عنوان دانشکده مهندسی پزشکی جمع‌آوری شده است.

حسینی تودشکی افزود: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای پیشرفت تکنولوژی و دانش سرمایه‌گذاری‌های کلانی در سطح بین المللی انجام شده و جایگاه اساتید و دانشجویان این دانشگاه در رتبه‌بندی جهانی نشان‌می‌دهد؛ ایران در عرصه علم و فناوری به  عنوان یکی از کشورهای برتر جهان شناخته می‌شود.

رتبه ۱۶ ایران در طرح‌های تحقیقاتی بین دانشگاه‌های برتر جهان

معاون پژوهشی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به رتبه ۱۶ ایران در طرح‌های تحقیقاتی در بین دانشگاه‌های برتر جهان تصریح کرد: وقت آن است که با برترین کشورهای جهان همکاری داشته باشیم و به تازگی پروژه همکاری این دانشگاه با کشورهای اروپایی تصویب شد و به زودی این همکاری آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه سلامت یکی از مسائلی که باید به صورت ویژه به آن توجه شود پیشگیری است که یکی از بهترین راه‌های پیشگیری، اجرای صحیح نظام سلامت ارجاع است، اما متاسفانه پزشکان عمومی و مشاوران خانواده خوبی نداریم و این امر سبب می‌شود هزینه‌های سنگینی بر مردم و دولت برای درمان بیماران تحمیل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار