۲۱ آبان‌ماه امسال زلزله‌ای با قدرت ۷/۳ ریشتر استان کرمانشاه را لرزاند و متأسفانه جان بسیاری از هم استانی‌هایمان را گرفت و بسیاری را نیز مصدوم ساخت.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛به همین مناسبت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه درنظر دارد به منظور کمک به زلزله‌زدگان شهرستان‌های زلزله‌زده استان کرمانشاه و ارج نهادن به هنر عکاسی و مستندسازی این اتفاق تلخ تاریخی، نمایشگاه عکس مستندی با این مضمون در چهلمین روز درگذشت عزیزان جانباخته در این حادثه دلخراش، برگزار نماید.

لذا از کلیه عکاسانی که در این حادثه اقدام به عکاسی در مناطق زلزله زده‌ کرمانشاه کرده‌اند دعوت می‌شود که آثار خود را ارائه دهند تا در این نمایشگاه در معرض نمایش عموم قرار گیرد.


 شرکت برای تمام عکاسان آماتور و حرفه‌ای آزاد است و  هر شرکت‌کننده می‌تواند حداکثر ۱۰ عکس بافرمت jpg و با حداکثر کیفیت دوربین به نشانی جی‌میل: photozelzele@gmail.com ارسال نماید.

 فقط آثار مستند پذیرفته می‌شوند و هرگونه دخل و تصرف که سندیت عکس را مخدوش کند مجاز نیست؛ ولی تصحیح نور و رنگ مجاز است. (آثار با تکنیک HDR، پانوراما و ۳۶۰ نیز پذیرفته می‌شود).

 عکس‌های خود را بدین ترتیب نام‌گذاری کنید: اگر نام عکاس سهیل قربانی است، نخست نام‌خانوادگی، سپس نام و در آخر شماره ترتیب را بنویسید:
ghorbanisoheil 01

 شرکت‌کنندگان می‌بایست به همراه عکس‌های ارسالی، یک فایل word حاوی مشخصات صاحب اثر (نام و نام‌خانوادگی، شماره‌ی ملی، تاریخ تولد، شماره‌ی تماس ثابت و همراه، آدرس پستی و ایمیل) و همچنین مشخصات هر اثر را شامل (عنوان، زمان و مکان عکس‌برداری) به همراه عکس از خود جهت شناسایی ارسال کنند. (سعی شود عکس‌ها با عنوان ارائه گردد).

 از عکاسان محترم خواهشمند است از ارسال آثار غیر قابل نمایش در مکان عمومی خودداری نمایند  ارسال اثر و شرکت در نمایشگاه به منزله اعلام مالکیت معنوی عکس‌هاست در صورت اثبات خلاف آن در هر مرحله موجب حذف عکس‌های ارسالی از نمایشگاه خواهد شد.

 به تمامی صاحبان آثار در نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه اعطا می‌شود.


 تعداد آثار منتخب با توجه به فضای گالری تعیین خواهد شد و عکس‌ها در «نگارخانه‌ی شهر» کرمانشاه واقع در چهارراه جوانشیر به مدت یک هفته به نمایش در خواهند آمد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۹۶/۹/۱۵ به آدرس: photozelzele@gmail.com ارسال نمایند نمایشگاه از تاریخ دوم تا هشتم دیماه برای بازدیدکنندگان دایر خواهد بود.

آثار ارسالی توسط  مهرداد مرادی، وحید بابایی و بهمن زارعی گزینش و انتخاب خواهند شد.

 عایدات حاصل از این نمایشگاه و برنامه‌های دیگر در گام‌های بعدی، توسط کمیته برگزاری نمایشگاه، صرف کمک به زلزله‌زدگان خواهد شد.

انتهای پیام/ز

 

  عواید حاصل از نمایشگاه  زلزله  صرف کمک به زلزله‌زدگان خواهد شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.