فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزبانان این هنگ از ورود ۲۹۲ تبعه بیگانه غیر مجاز به داخل خاک کشور جلوگیری و آنان را دستگیر کردند.

جلوگیری از ورود ۲۹۲ تبعه بیگانه غیر مجاز در مرز‌های سراوانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ علی‌اکبر نواب‌زاده فرمانده هنگ مرزی سراوان اظهارداشت: روز گذشته مرزداران با هدف حراست از مرز‌های میهن اسلامی در حین پایش منطقه موفق شدند ۲۹۲ تبعه بیگانه که بدون توجه به محدوده حریم ممنوعه مرزی قصد ورود به عمق خاک کشور را داشتند شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: در این عملیات اتباع بیگانه غیرمجاز که با وجود هشدار‌های مأموران مرزی سعی داشتند به عمق خاک کشور پاکستان متواری شوند با اقدام سریع و قاطع مرزداران دستگیر شدند.

سرهنگ نواب زاده  گفت: اتباع خارجی برای ورود، اقامت و خروج از کشور باید از طریق مبادی قانونی اقدام کنند در غیر این صورت با آنان برخورد می‌شود و پس از تحویل به مراجع مربوطه از کشور طرد خواهند شد.

سراوان با وسعتی حدود ۱۳ هزار و ۹۰۵ کیلومترمربع و ۱۷۵ هزار و ۷۲۸ نفر جمعیت، شرقی‌ترین شهرستان سیستان و بلوچستان است که در ۳۴۷ کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز این استان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

انتهای پیام/ع

دستگیری اتباع بیگانه غیر مجاز در مرز‌های  جنوب شرق کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار