رییس هیات کشتی سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر وزن ۵۵ کیلوگرم این استان هم اینک در رقابت‌های بین المللی جام شاهد حضور دارد.

حضور کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان در رقابت‌های بین المللیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عادل شاهسون پور رییس هیات کشتی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌های بین المللی با حضور کشتی گیران پنج کشور خارجی و سه تیم داخلی از هفتم آذر به مدت ۲ روز در استان البرز درحال برگزاری است.

شاهسون پور افزود: آرامی کشتی گیر سیستان و بلوچستان در این دوره از رقابت‌ها به همراه تیم توسعه ایران به مصاف حریفان خود می‌رود.

وی با اشاره به موفقیت‌های این کشتی گیر جوان سیستان و بلوچستان گفت: امید آرامی کشتی گیر موفق این استان به عنوان عضو ثابت تیم ملی تاکنون با حضور در رقابت‌های ترکیه، تهران، آذربایجان، تایوان و تفلیس گرجستان پنج مدال طلای بین المللی، آسیایی و جهانی را برای ایران اسلامی به دست آورده است.

رئیس هیات کشتی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین کسب چند دوره عنوان قهرمانی کشور از دیگر موفقیت‌های امید آرامی کشتی گیر نوجوان این استان محسوب می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اینک ۹۵۰ ورزشکار سیستان و بلوچستان به صورت سازمان یافته در رشته کشتی در این استان مشغول فعالیت هستند.

بیش از  ۷۰ هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی هم اینک در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار