رئیس اداره آموزش و پرورش بافق گفت: بیش از یکهزارو ۳۰۰دانش آموز بزرگسال بافقی طی ۱۱سال اخیر از مدارس آموزش از راه دور در بافق فارغ التحصیل شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  علی اصغر رنجبر رئیس اداره آموزش و پرورش بافق با بیان اینکه در این شهرستان دو مدرسه غیردولتی آموزش از راه دور در حال فعالیت هستند گفت:در سال جاری بیش از ۷۰بزرگسال خانم در مدرسه شرافت و بیش از ۱۳۰بزرگسال آقا در مدرسه شایان در سه رده متوسطه اول،دوم و پیش دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

رنجبر سال تاسیس این دوآموزشگاه را سال ۸۵عنوان و بیان کرد:بیش از ۶۰۰دانش آموز در مدرسه شرافت و بیش از ۷۵۰دانش آموز در مدرسه شایان طی ۱۱سال اخیر از این مدارس فارغ التحصیل شدند.

وی تعداد مراجعه کنندگان مدرسه شایان از سال ۸۵را بیش از یکهزارو ۳۰۰نفر عنوان کرد.

رئیس آموزش و پرورش بافق به تشریح شرایط پذیرش مدارس آموزش از راه دور این شهرستان پرداخت و تصریح کرد:دانش‌آموزان بزرگسال و افراد بالای 18 سال که ممکن است شاغل یا خانه دار باشند و یا به هر دلیلی نتوانسته باشند در مدارس عادی حضور یابند در این مدارس تحصیل می کنند.

رنجبر همچنین افزود:افرادی که مشکل خاصی برای ادامه تحصیل در مدارس روزانه دارند با تشخیص کمیسیون خاص ادارات آموزش و پرورش منطقه می‌توانند در مدارس آموزش از راه دور مشغول به ادامه تحصیل شوند.

انتهای پیام/ ی

دانش آموزان  آموزش  از راه دوربافقی فارغ التحصیل شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.