سومین جلسه صلح وسازش مددجویان غیر عمد کرمان با همکاری کانون های فرهنگی مساجد شهر کرمان برگزار شد.

هر کسی عفو و گذشت کند اجرش با خداوند استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجه الاسلام والمسلمین حیدریان امام جماعت مسجد سید الشهداء گفت : خداوند نسبت به بعضی از صفات گفته است خودم به فرد مزد می دهم یکی بحث قرض الحسنه می باشد و دیگری عفو و گذشت است.


وی افزود : خداوند درقرآن می فرماید اگر کسی بنده ای از بندگان خداوند را عفو کندو نسبت به او گذشت کند پاداش و اجر او بر خداوند است.


در ادامه این جلسه موسوی قوام ؛مدیر نمایندگی ستاد دیه استان گفت : جلساتی با حضور اعضاء هیات امناء ستاد دیه استان ، ائمه جماعات مساجد و نمایندگان کانون های فرهنگی مساجد شهر کرمان به منظور صلح و سازش مددجویان جرائم غیر عمد شهر کرمان در حال برگزاری می باشد که این سومین جلسه با همکاری کانون های فرهنگی مساجد هست و در این جلسه از 6 نفر از شکات که مربوط به خیابان های مدیریت ، فیروز آباد ،شهدا و حکیم می باشد دعوت شدبا گذشت و تخفیف بدهی که شکات می کندزمینه آزادیشان فراهم می شود.


وی اظهار داشت : محل زندگی مددجو مورد شناسایی قرا می گیرد و از شاکی آن دعوت بعمل می آید تا در مسجد آن محل حضور پیدا کند ابتدا با وی مذاکره می شود و تا حد امکان برای مددجو رضایت و تخفیف بدهی اخذ می شودحتی از شکات محکومین به پرداخت مهریه و نفقه در خواست می شود در صورت امکان از شکایت خود صرف نظر نموده و به زندگی خود باز گردند .


موسوی قوام در پایان گفت : شکات در واقع با تخفیف و رضایتی که نسبت به محکوم خود می دهند می تواند یاری رسان و بازوی ستاد دیه باشند .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار