پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران گفت: AFC یک بار باید مقابل زیاده خواهی تیم های عربستانی و اماراتی بایستد چراکه بحث کناره گیری آنها از لیگ قهرمانان یک حربه است.

رجبی: کناره گیری از لیگ قهرمانان آسیا حربه تیم های عربی استرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره احقاق حق فوتبال ایران در قبال عربستان و تهدید جدید این کشور و اماراتی ها برای کناره گیری از لیگ قهرمانان اسیا گفت: باید زودتر از این ها مقابل زیاده خواهی برخی کشورهای عربی محکم می ایستادیم و قضیه را حل می کردیم.

او ادامه داد : اصلا بوجود آمدن چنین بحث هایی خوب نیست و جالب نخواهد بود که سیاست با فوتبال همراه باشد.

 رجبی درباره احتمال کناره گیری تیم های عربستانی و اماراتی از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: باید برای اولین و آخرین بار ایستاد تا این مسئله حل شود و در صورت کناره گیری عربستان و امارات باید محکم بایستیم. در هر صورت کناره گیری آنها به ضرر ما تمام نمی شود اما باید بدانیم این حربه عربستان و امارات است و هیچ وقت کناره گیری نمی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: به هر ترتیب زیبایی فوتبال به بازی رفت و برگشت و مهمان و میزبان بودن آن است بنابراین بهتر است این کشور ها هم برای رفع مشکلات پا پیش بگذارند و بحث های سیاسی را وارد فوتبال نکنند. باز هم می گویم باید محکم ایستاد و همین روند را ادامه داد تا در نهایت عربستان و امارات هم مجبور به بازی در ایران شوند.


انتهای پیام/

ایستادگی ایرانی ها مقابل حربه تیم های عربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار