معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف ۲۱۴ کیلوگرم مواد مخدر طی دو عملیات جداگانه مرزداران سراوان با سوداگران مرگ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ محمد علی محمدی اظهارداشت: روز گذشته مرزداران هنگ مرزی سراوان با اشرافیت اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر به وسیله یک دستگاه خودرو به داخل کشور مطلع شدند.

وی افزود: در همین راستا کلیه محور‌های احتمالی، در پوشش کامل نیرو‌های عملیاتی مرزبانی قرار گرفت و سرانجام مرزبانان موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه سواری ۴۰۵ با وارد کردن صدمات سنگین به قاچاقچیان، آن‌ها را مجبور به عقب نشینی کنند.

معاون هماهنگ کننده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات، ۱۸۳ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاسازی شده بود را کشف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: مرزداران هنگ مرزی سراوان همچنین در عملیات جداگانه و غافلگیرانه دیگری توانستند ۳۱ کیلو گرم هروئین را از سوداگران کشف کنند.

سرهنگ محمدی در پایان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده در دستور کار قرار دارد، گفت: امروز مرزنشینان بیش از گذشته همراه و همسو با نیرو‌های مرزبانی هستند و سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان باید بدانند، مرزنشینان و مرزداران با وحدت و اعتقاد قلبی به حفظ حریم امنیتی مرز‌های جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/پ

 

کشف مواد مخدر در سراوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.