نماینده مردم اصفهان گفت: وقتی دم از شهید مدرس می‌زنیم باید رفتارمان در مسائل سیاسی، اقتصادی همسو با وی باشد.

رفتار و کردار ما باید مدرس گونه باشدبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن کامران نماینده مردم اصفهان در نطق میان‌دستور و در صحن علنی مجلس با اشاره به روز مجلس اظهار کرد: شهید مدرس در زمان نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی تنها یک گاری داشت و حاضر به استفاده از کالسکه که حکم اتومبیل‌های مجلل امروزی را داشت، نبود و از اصفهان تا تهران را با همان گاری طی مسیر می‌کرد.

وی افزود: شهید مدرس فردی اهل عمل بود، اما برخی‌ها خجالت نمی‌کشند، چرا که حتی حاضر نیستند از کت و شلوار تولید شده در ایران استفاده کنند. ما که دم از شهید مدرس می‌زنیم باید رفتارمان در مسائل سیاسی، اقتصادی و دیگر حوزه‌ها نیز همسو با وی باشد.

نماینده مردم اصفهان تأکید کرد: او فردی کارگر بوده و به هیچ عنوان تن به بده بستان و معامله نمی‌داد و هیچ‌گاه سوالات و استیضاح خود را پس نمی‌گرفت و اگر پای مطلبی را امضاء می‌کرد، تا پایان به آن مقید بود.

کامران بیان کرد: وقتی صحبت از شهید مدرس به زبان می‌آوریم باید رفتار و کردارمان مانند وی باشد. رویکرد وی سه‌طلاقه کردن زندگی بود و امیدوارم ما نیز این راه را مانند سردار سلیمانی‌ها و بسیجیان در پیش گیریم.

وی اشاره کرد: چرا حق‌آبه کشاورزان اصفهان پرداخت نمی‌شود؟ آقای روحانی در اصفهان گفت که آب زاینده رود مجددا جاری می‌شود، چرا چنین نشد؟

نماینده مردم اصفهان گفت: چرا باید پروژه‌هایی مانند سد کوهرنگ که مرتبط به استان اصفهان است، از سال 81 تا 96 مانند جسد رها شود؟

کامران در پایان خاطرنشان کرد: همسان‌سازی حقوق کارگران، احقاق حقوق معلمان بازنشسته و نظامیان و اشخاص فولادگر که هرماه با تأخیر حقوق و خدمات درمانی مواجه هستند، از جمله مسائلی است که باید در رأس کار دولت قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
طه
۲۰:۳۳ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
لطفا همگام سازی حقوق کارگران زودتر اجزا شود
Iran (Islamic Republic of)
مقدسی
۲۰:۳۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
انشاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
درسته
آخرین اخبار