انتخابات فدراسیون شنا دهه اول دی برگزار می‌شود/ صلاحیت ۳ کاندیدا تایید نشد

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برگزاری انتخابات این فدراسیون در دهه اول دی خبر داد.


انتخابات فدراسیون شنا دهه اول دی برگزار می شود/ صلاحیت 3 کاندید رد شدبه گزارش خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛  محسن سمیع زاده دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از برگزاری انتخابات این فدراسیون در دهه اول دی ماه خبر داد و گفت: روز گذشته کمیسیونی در دفتر کار داورزنی برگزار شد و مشخص شد انتخابات فدراسیون شنا در دهه اول دی ماه برگزار می شود. درباره روز دقیق انتخابات ترجیح می دهم تاریخ از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

او درباره تایید صلاحیت ها ادامه داد: صلاحیت ها از طریق دو کانال انجام می شود. 3 نامزد در مرحله اول کنار گذاشته شدند. صلاحیت دیگر نامزدها نیز به زودی با دریافت استعلام ها مشخص می شود تا اسامی به طور رسمی اعلام شود.

سمیع زاده اضافه کرد: امیدوارم انتخابات در فضایی دموکراتیک برگزار شود و همه از حاشیه دوری کنند. متاسفانه شاهد هستیم برخی افراد در صفحات مجازی به دیگران توهین می کنند و دروغ و افترا می زنند. انجام چنین اقداماتی در ورزش بسیار زشت است و جای تاسف دارد.

او بیان کرد: انتخابات فدراسیون ها باید به موقع برگزار شود چرا که مسابقات مهم آسیایی پیش روست. ورزش نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است. با توجه به آن که مدت کمی به مسابقات آسیایی جاکارتا باقی مانده است هنوز جلسه ای با کمیته ملی المپیک نداشته ایم. با این وضعیت همه انتظار مدال هم دارند. بخشی از آمادگی ورزشکاران به فدراسیون باز می گردد اما بخش دیگر آن بر عهده کمیته ملی المپیک است. تنها لطف کمیته به ورزش پرمدال شنا در این سال ها اعزام شدن و یا حتی اعزام نشدن به مسابقات بوده است.

انتهای پیام/

زمان برگزاری انتخابات فدراسیون شنا مشخص شد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار