اینستاگرام از قابلیت جدیدی رونمایی کرد که به وسیله آن کاربران می توانند تصاویر دوستان خود در دایرکت را ویرایش و با آن ها شوخی کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام؛ ویرایش تصاویر دوستان در دایرکتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اینستاگرام به تازگی قابلیت جدیدی به نرم افزار خود اضافه کرده است که بر اساس آن کاربران می توانند تصاویری که در قسمت دایرکت مشابه با استوری برای دوستان خود ارسال می کنند را تغییر دهند.

این قابلیت که "Remix" نام دارد، به کاربر اجازه می دهد تا تصاویری که دوستانش در دایرکت برایش ارسال کردند را ویرایش و با اضافه کردند تصویر خود، آن را دوباره برای وی ارسال کند.

برای استفاده از این قابلیت کافیست هنگام مشاهده پیام تصویری دوست خود در قسمت دایرکت، گزینه "reply" را لمس کنید. پس از آن، عکس مورد نظر را با تصویر خود ترکیب کنید و با ویرایش آن، با دوستان خود به شوخی بپردازید.

اگر هنگام ارسال تصویر گزینه "one view" را انتخاب کنید، مخاطب شما تنها یک دفعه می تواند تصویر شما را مشاهده کند و اما اگر گزینه "allow replay" را انتخاب کنید علاوه بر نمایش چندین باره تصویر، مخاطب شما می تواند به آن پاسخ دهد.

 

قابلیت جدید اینستاگرام؛ ویرایش تصاویر دوستان در دایرکت
 
قابلیت جدید اینستاگرام؛ ویرایش تصاویر دوستان در دایرکت
 

انتهای پیام/

شوخی با تصاویر مخاطبان در اینستاگرام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار