زمینه افزایش حضور سفرای کشورهای خارجی در مازندران فراهم می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسن خیریان پور معاون امور هماهنگی و اقتصادی استانداری مازندران با بیان اینکه مجموعه مدیریتی استان در نظر دارد برای فعال سازی دیپلماسی اقتصادی استان سفرای برخی از کشورها را به مازندران دعوت کند،  گفت: در نظر داریم با دعوت از سفرای کشورهای هدف و بازدید از ظرفیت های اقتصادی استان زمینه را برای تقویت فعالیت های اقتصادی ایجاد کنیم.

وی ظرفیت های اقتصادی مازندران را در کشاورزی، خدمات و گردشگری دانست و افزود: در این سه شاخص می توان در حوزه تولید شیلات، مرکبات، دام و طیور و در حوزه خدمات، گردشگری سلامت، طبیعت گردی، بوم گردی و فناوری اطلاعات خدمات خوبی ارائه داد.

خیریان پور با بیان اینکه مازندران با دارا بودن سه فرودگاه، سه بندر، اتصال به راه آهن سراسری، دارا بودن ساحل متمدد و نزدیکی به پایخت مکان مناسبی برای سرمایه گذاری است، گفت: در بخش گردشگری می توان روابط بسیار خوبی با کره جنوبی داشته باشیم چرا  که از لحاظ جغرافیای ایران و کره جنوبی شبیه به هم هستند.

معاون امور هماهنگی و  اقتصادی استانداری مازندران افزود: با توجه به ظرفیت های اقتصادی دو طرف مازندران و کره جنوبی می توانند سرمایه گذاری مشترکی داشته باشند.

انتهای پیام/ م

افزایش حضور سفرای کشورهای خارجی در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار