شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با نزول  03.103 واحدی به پله 91 هزار و 152 واحدی رسید.

به تداوم ماندگاری در پله ی 91 واحدی بورس تهرانگزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغازمعاملات با صعود 1.74 واحدی به پله 91 هزار و 329 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 111 میلیون سهم طی 7 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز فولاد، کچاد، وامید، کنور و اخابر روال صعود داشتند و پارسیان و شبندر با روالی نرولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با 60.3 واحد نزول به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 80 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 31 میلیون سهم طی 4 هزار نوبت معاملاتی است.

ارزش معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 590 میلیون سهم طی 44 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر روال صعود داشت و فولاد، شبندر، فخور، شتران، شپنا و فملی با روالی نرولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با 50.4 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 927 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 253 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص فرابورس رشد کرد

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 1 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن 930 میلیون سهم طی 61 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز اخابر روال صعود داشت و فولاد، شبندر، فخوز، شتران، شتران و فملی با روالی نزولی رو به رو بودند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 80.3 واحد صعود به پله 1 هزار رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 1 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 459 میلیون سهم طی 38 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار