رئیس شورای شهر اهواز از نبود لوله کشی گاز در مسکن مهر شهر رامین انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدجعفر فلسفی، رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به انتقال 5 خانواده حادثه دیده منبع آب به شهر رامین، نبود لوله کشی گاز و وسایل گرمایشی را یکی از مهم ترین مشکلات این خانواده ها در آستانه فصل زمستان عنوان کرد.

وی درخصوص آخرین وضعیت حادثه دیدگان کوی منبع آب تصریح کرد: علمک گاز تا درب خانه ها نصب شده، اما هنوز گاز وصل نشده است. چند خیر در این خصوص اعلام آمادگی کرده اند و در تلاش هستیم تا از این طریق مشکل گاز این ساکنین را حل کنیم.

فلسفی با تاکید بر اینکه واحدهای مسکن مهر شهر رامین 35 کیلومتر با اهواز فاصله دارند اذعان داشت: یک نماینده از سوی استان باید در کنار این خانواده های حادثه دیده باشد، نباید به گونه ای رفتار کرد که این افراد حس کنند حامی و پناهی ندارند.

فلسفی در ادامه افزود: در اطراف این واحدها امکاناتی همچون فروشگاه و مدرسه هم وجود ندارد.

رئیس شورای شهر اهواز اظهار کرد: امکانات و زیر ساخت های شیرین شهر برای حضور ساکنین کوی منبع آب مناسب تر بود، اما بنا به دلایلی این افراد شهر رامین را انتخاب کردند.

براساس این گزارش 30 مهرماه سال جاری نیز صخره ای بر روی منازل مسکونی ساخته شده در منطقه منبع آب اهواز سقوط کرد که موجب تخریب کامل 2 واحد مسکونی و آسیب رسیدن به یک واحد دیگر شد، در این حادثه 2 کودک 4 و 5 ساله جان باختند و 4 نفر زنده از زیر آوار خارج شدند.

انتهای پیام/گ

مسکن مهر شهر رامین فاقد لوله کشی گاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.