معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه گفت: بنگاه‌های اقتصادی که در اثر زلزله بیش از ۵۰ درصد اموال آنها دچار خسارت شده است مشمول بخشودگی مالیاتی قرار گرفتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ؛  رضا رحیمی معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه  گفت: پس از وقوع زلزله یکی از مصوباتی که هیات وزیران خاص استان کرمانشاه داشتند بخشودگی بدهی مالیات بردرآمد سالهای ۹۵ و ۹۶ بنگاه های اقتصادی آسیب دیده بود.

وی افزود: بر این اساس بنگاههای اقتصادی که در اثر زلزله بیش از ۵۰ درصد اموال آنها دچار خسارت شده است مشمول بخشودگی مالیاتی قرار گرفتند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمانشاه یادآور شد: علاوه بر شهرستانهای اسلام آباد، گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، دالاهو و ۴ شهرستان منطقه اورامانات (روانسر، جوانرود، پاوه و ثلاث باباجانی) در شهرستان کرمانشاه هم برخی از بنگاههای اقتصادی دچار ضرر و زیانهایی شده اند که قرار است با تشکیل کمیسیونی آنها نیز از معافیت مالیاتی برخوردار شوند.

وی یکی از مصادیق این بنگاه‌ها را شیشه بری ها و سنگبری ها دانست و افزود: واحدهای اقتصادی ذرت خشک کنی، بتن آماده و شن و ماسه نیز از آن جمله هستند که به سازمان صنعت و معدن و جهادکشاورزی سفارش شده که کار آنها را نیز انجام دهند.

انتهای پیام/ز

 

بخشودگی مالیاتی بنگاه های خسارت دیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.