دبیر ششمین دوره همایش 10 روز با عکاسان گفت: در این دوره استان های خراسان و آذربایجان غربی انتخاب شدند تا فعالیت های عکاسی خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، ساعد نیک ذات با اشاره به حضور ویژه دو استان از شرق و غرب کشور در ششمین دوره 10 روز با عکاسان افزود: طی تصمیمات کمیته علمی قرار شد 2 استانی که قدرت عکاسی خوبی دارند معرفی کنیم که استان های خراسان(شمالی، مرکزی و جنوبی) به مدیریت کیارنگ اعلایی و آذربایجان غربی به مدیریت آرمین محتشم انتخاب شدند تا فعالیت ‌هایشان را در این دوره به نمایش بگذارند.

وی گفت: همچنین در اختتامیه از منتخبان این دو استان به خاطر سال ‌ها فعالیت در هنر عکاسی قدر می ‌شود و از اساتید برجسته و بینارشته ای این استان ها برای برگزاری نشست ها دعوت شده است.

نیک ذات ادامه داد: شعار 10 روز با عکاسان، «نگاه ما به جهان است» که عکاسان را سوق می دهد به جهانی شدن چون ایران پتانسیل قوی در عکاسی دارد که باید جهانی شود.

ششمین دوره همایش «۱۰ روز با عکاسان» با شعار «عکاسی ایران، نگاهی به خود، نگاهی به جان» از ۱۵ تا ۲۴ آذر ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌ شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.