رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی گفت:در هفت ماهه سال جاری تعداد 146 نفر از مددجویان آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی را فراگرفته‌اند و این دوره‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

مهارت‌آموزی 146 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتی در هفت ماه امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمدرضا بحرینی صبح امروز در کارگاه دوره آموزش پایدارسازی طرح‌های اشتغال کمیته امداد شهرستان دشتی اظهار داشت: این دوره آموزشی جهت 160 نفر از مددجویان کمیته امداد شهرستان دشتی برگزارشده است.

وی با بیان این‌ که آموزش و توانمندسازی از مولفه‌های اصلی کمیته امداد در طرح‌های اشتغال‌زایی است اضافه کرد: این دوره از آموزش‌ها در راستای تقویت و استمرار طرح‌های اشتغال‌زایی مددجویان برگزار می‌شود.

رییس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتی تصریح کرد: مجریان طرح‌های اشتغال در این دوره‌های آموزشی در خصوص چگونگی اجرای طرح و بازار کسب‌وکار که توسط یکی از اساتید مجرب شهرستان آموزش‌های لازم به عمل آمد فراگرفتند.

وی افزود: این نهاد علاوه بر پرداخت تسهیلات اشتغال و نظارت لازم، در خصوص پایدار‌کردن طرح‌های اشتغال برنامه آموزشی را در دستور کار قرار داده است.

بحرینی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد 849 طرح فعال اشتغال توسط کمیته امداد در شهرستان وجود دارد که با نظارت لازم توسط ناظرین این نهاد و آموزش‌های لازم نسبت به پایدارسازی طرح‌ها اقدام می‌شود.

 بحرینی یادآور شد: در هفت ماهه سال جاری تعداد 146 نفر از مددجویان آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی را فراگرفته‌اند و این دوره‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

انتهای پیام/پ

در هفت ماهه سال جاری تعداد 146 نفر از مددجویان آموزش‌های لازم فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی را فراگرفته‌اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.