هجدهمین دوره مسابقات سوارکاری در شاندرمن برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرشاد حاجتی مقدم دبیر هیئت سوارکاری شاندرمن گفت:هجدهمین دوره مسابقات سوارکاری شهر شاندرمن با حضور سوارکارانی از شهرستان های گیلان در شاندرمن برگزار شد.

وی افزود:این دوره از مسابقات به یاد زلزله زدگان استان کرمانشاه در پیست خطی دیلیک در 2 رده بزرگسال و خردسال برگزار شد، که ۱۲ شرکت کننده از شهرستان های ماسال ، شاندرمن و تالش در آن حضور داشتند.

دبیر هیئت سوارکاری شاندرمن اعلام کرد:در این دوره از مسابقات سوارکاری در رده سنی بزرگسال اسب سردار به مالکیت محمدباقر شفیعی و چابکسواری آرمین احمدی از شاندرمن مقام اول ، اسب کنار به مالکیت جعفرقوی پنجه‌ و به چابکسواری داریوش شادبهر از اسالم مقام دوم و اسب هیرو به مالکیت شهرام احمدی و چابکسواری علی فلاح از ماسال به مقام سوم دست یافتند.

فرشاد حاجتی مقدم تصریح کرد:در رده سنی خردسال هجدهمین دوره سوارکاری شاندرمن اسب رخش به مالکیت بهمن کاظمی و چابکسواری ابراهیم عزیزی از ماسال مقام اول،اسب تارو به مالکیت بهزاد شاملی و چابکسواری داریوش شادبهر از اسالم مقام دوم،اسب هیوا به مالکیت شیرزاد منصوری و چابکسواری مهیار آزاد از پره سر به مقام سوم دست یافتنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری رقابت سوارکاری به یاد زلزله زدگان استان کرمانشاه در شاندرمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.