معاون اول مجلس افغانستان در نامه ای به وزارت دولت در امور پارلمانی که به رسانه‌های اجتماعی درز کرده، اتهام‌های سنگینی را علیه رئیس امنیت ملی و رئیس جمهور افغانستان وارد کرده است.

اتهام سنگین معاون اول مجلس به رئیس جمهور و رئیس امنیت ملیبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «همایون همایون»، معاون اول مجلس افغانستان در نامه ای به وزارت دولت در امور پارلمانی که به رسانه‌های اجتماعی درز کرده، اتهام‌های سنگینی را علیه رئیس امنیت ملی و رئیس جمهور افغانستان وارد کرده است.

در این نامه که اول ماه قوس/ آذر نوشته شده و امضای آقای همایون زیر ان دیده می شود، وی مدعی شده که بر اساس اطلاعات موثق، افرادی به‌گفتۀ او علیه منافع ملی کار می‌کنند در منزل مسکونی و مهمانخانۀ محمد معصوم ستانکزی، رئیس امنیت ملی حضور دارند.

رادیو آزادی نوشت: در ادامۀ این نامه، آقای همایون گفته است که چون از این موارد با خبر است، آقای ستانکزی تلاش دارد تا بر او، شماری از همکارانش در مجلس و نیز نزدیکانش فشار وارد کند تا این حقایق برملا نشود.

اتهام سنگینی دیگری که در این نامه وارد شده این است که آقای همایون گفته که رئیس امنیت ملی با همدستی با شخص رئیس جمهور او را تهدید به مرگ و حذف کرده‌اند.

آقای همایون از وزارت دولت در امور پارلمانی خواسته که نامه اش را به دفتر مشاوریت شورای امنیت ارسال کند.

 انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار