سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری، از صادر شدن ۵۶ فقره مجوز فعالیت‌های خانگی بخش کشاورزی از ابتدای امسال تاکنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرزین فرهادی گفت:: بر اساس مصوبات ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی، رشته‌های مشاغل خانگی در حوزه‌های صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، خدمات، تولیدی، صنعت و فناوری اطلاعات است.

وی افزود: در صورت نبود شغل مورد نظر متقاضی در فهرست مشاغل خانگی، متقاضی می‌تواند در فرم ثبت نام، شغل مدنظر خود را پیشنهاد کند و مشاغل پیشنهادی پس از بررسی و در صورت تصویب، به فهرست مشاغل خانگی اضافه می‌شود.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری درباره نحوه ثبت نام و دریافت مجوز برای مشاغل خانگی گفت: متقاضیان مشاغل خانگی باید با مراجعه به سایت مشاغل خانگی، متناسب با نوع فعالیت مورد نظر خود، یکی از فرم‌های ثبت نام مستقل، تحت پوشش و پشتیبان را تکمیل کنند.

فرهادی گفت:فرم‌های تکمیلی توسط دستگاه اجرایی ذیربط بررسی شده و در صورت تائید طرح در دستگاه اجرایی، اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز را صادر می‌کند.

وی افزود: متقاضیان دارای مجوز کسب و کار خانگی که مورد تایید دستگاه اجرایی ذیربط هستند، می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه مشمولان قانون، با ارائه مجوز کسب و کار خانگی می‌توانند نزد صندوق تامین اجتماعی بیمه و از مزایای آن برخوردار شوند، گفت::

فرزین فرهادی افزود: مشاغل خانگی فرصتی برای استفاده از ظرفیت تک تک اعضای خانوار به منظور کمک به تأمین معیشت،

افزایش درآمد، رفع نیاز بنگاه‌های اقتصادی بزرگتر و بهره وری بیشتر از امکانات و ظرفیت منازل مسکونی است.

انتهاب پیام /ر

مجوز فعالیت خانگی کشاورزی در ساری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار